באנר שמאל
4mum 130x488
דף הבית / בטיחות בצלילה / קריאת שירות למשדרי לחץ של חברת SUUNTO – סכנת התפוצצות
משדרי לחץ אלחוטיים למיכלי צלילה
SOURCE: SUUNTO

קריאת שירות למשדרי לחץ של חברת SUUNTO – סכנת התפוצצות

סכנה בשימוש במשדרי לחץ אויר אלחוטיים

חברת SUUNTO זיהתה סיכון בטיחות פוטנציאלי המשפיע על כל משדרי הלחץ של SUUNTO Wireless Tank ו- SUUNTO Tank PODs, אשר משדרים באופן אלחוטי את לחץ האוויר במיכלי הצלילה למחשבי צלילה תואמים של SUUNTO.

בשתי תקריות שדווחו, המעטפת החיצונית של משדר הלחץ נכשלה במהלך בדיקות לחץ על היבשה. למרות שזה נדיר ביותר, זה מייצג סיכון פוטנציאלי לפציעה בשל הסיכון להתפוצצות המשדר.

בטיחות הצוללן היא בעלת חשיבות עליונה לסונטו. זו הסיבה ש – SUUNTO החליטה ליזום קריאת שירות לכל משדרי הלחץ מתוצרתה.

כל הצרכנים שיש להם משדר לחץ של SUUNTO Wireless Tank או Tank POD נקראים להביא את המוצרים שלהם למרכז מכירות מורשה של SUUNTO או למרכז שירות מורשה מטעם SUUNTO לבדיקה ושדרוג. התהליך הוא ללא תשלום עבור הצרכנים. אין להשתמש במשדרים או במדי הלחץ עד לביצוע הטיפול כאמור.

SUUNTO מתנצלת בכנות על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותיה. כשירות משלים, חברת SUUNTO תחליף סוללה ללא תשלום וכן תיתן אחריות לשנה אחת ממועד הבדיקה עבור כל המוצרים המשודרגים.

זיהוי המוצרים אשר נדרש להביאם לטיפול:

Suunto Wireless Tank Pressure Transmitter

  • SS019098000 and SS005397000 SUUNTO WIRELESS TANK PRESSURE TRANSMITTER
  • Suunto Wireless Tank Pressure Transmitter has a black cone-shaped plastic case – with SUUNTO, FINLAND printed on top of the case.
  • The old model has a black plastic base. The new model has a transparent plastic based with an LED light.
  • Size: diameter approximately 4 cm, length approximately 8 cm
  • Compatible Products: Suunto D4i, D4i Novo, D6i, D6i Novo, D9, D9tx, DX, Vytec, Vytec DS, Vyper Novo, HelO2, Vyper Air.

Suunto Tank POD

  • SS020306000 SUUNTO TANK POD
  • Suunto Tank POD has black cone-shaped plastic case with SUUNTO TANK POD, MADE IN FINLAND printed in gray color on the case and a transparent plastic base.
  • Size: diameter approximately 4 cm, length appoximately 8 cm
  • Compatible products: Suunto EON Steel dive computer.

מה לעשות אם אתה הבעלים של אחד מהמוצרים הנ"ל?:

  • אל תשתמש במוצר (ים) המושפעים לפני שדרוגו.
  • הבא את המוצר (ים) למרכז המכירות המורשה של Suunto הקרוב אליך או למרכז שירות מורשה מטעם Suunto לבדיקה ושדרוג. רשימה של מרכזי שירות מורשים ניתן למצוא בקישור הזה.

אחרי שידרוג/ טיפול, רשום את המוצר (ים) ב- MySuunto כדי להבטיח שתקבל תקופת אחריות מלאה  לשנה אחת מתאריך הבדיקה.

הערה חשובה: הכתבה מתורגמת מאתר חברת SUUNTO כשירות לציבור הצוללים (להודעה באתר המקורי – לחצו כאן). איננו נציגי החברה או יבואני הציוד שלה לארץ. כל טיפול/ שירות או מידע אחר לגבי קריאת השירות יש לקבל מנציגי החברה הרשמיים.

רכישת ביטוח צלילה

אולי יעניין אותך גם:

משדר לחץ אלחוטי

ארוע בטיחות בצלילה – הכל בגלל סוללה אחת קטנה/ Garen Thatcher

האם יש לכם גיבוי? הארוע התרחש בראוטן, הונדורס (Roatan) לפני כשבועיים (בסוף חודש יוני 2017). …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Search Engine Submission - AddMe