הילדים הוסמכו. האם הם יודעים לצלול? כדאי לעקוב ולוודא/ מאת: אייל סייג

חובת מלווה אחרי קבלת רשיון נהיגה? נכון גם אחרי הסמכה לצלילה!

לצלול צלילות מודרכות לאחר קורס הצלילה של הילדים אותם אתה הסמכת זו חוויה בפני עצמה. יש לך הזדמנות לראות כמה שהם משתפרים לאחר ההסמכה כשהם צוללים תחת פיקוח מקצועי ולתקן הרגלים, סגנון וטכניקה. יותר מזה, כשהילדים יוצאים עם מדריך, רואים שההורים גם רגועים כי הם סומכים עליך כשהם מפקידים בידך כמדריך צלילה מקצועי את האוצר הגדול ביותר שלהם .

לצערי, בישראל נוצר טרנד שגוי ומסוכן מאוד בו הורים שולחים את ילדיהם לקורס צלילה במקום הכי זול שמצאו ללא שום הכרות עם המדריך שלהם ורמת הניסיון שלו ושל המועדון.במרבית המקרים, לאחר הקורס, לתפיסת חלק מההורים, יוכלו הילדים לצלול לבד עם חבריהם ומשם הילד לעולם לא יראה מדריך צלילה יותר במים . . .

דבר זה שגוי מתחילתו! כמו לאחר קבלת רשיון נהיגה, להדרכה, להכוונה ולשיפור המתמיד חשיבות גדולה.  צלילה עם ההורים (במידה והם מוסמכים) ובמיוחד בצלילות מודרכות ומפוקחות במסגרת מועדון הצלילה (רצוי בו הם למדו) וכמובן גם בפיקוח של המדריך צלילה של הילדים או הנערים יש תרומה עצומה לשיפור רמת הצלילה וההבנה של האתגרים בצלילה האמיתית. במהלך צלילה מודרכת, אף נותנים לילדים לנסות ליישם הלכה למעשה את כל מה שלמדו בקורס הצלילה תוך פיקוח מקצועי ובן זוג בוגר לידו בדמות ההורה.

צילום Chapur Risler מדריך בכיר וצלם הבית המקצועי של בית הספר לצלילה בו אני מלמד Deep Siam חוף אלמוג אילת .

אייל סייג מדריך בכיר ומאמן מדריכים PADI 909117 . נייד : 052-2479359

Kids were certified? It's time for guided dives!

Guided Dives with a professional after the Jr Open water course for kids is highly recommended. It is better to dive with your local instructor in your local Dive Shop and be together with your kids. Taking them Alone with your diving friends to the depths right after they got certified, might be very unsafe.

By doing the dives with a dive professional you allow the kids, as a responsible parent, to improve their Diving skills and by being with them in the water makes them feel comfortable and secure for a better safe dive.

Eyal Sayag PADI Course Director 909117. Eilat Israel. Mobile: +972522479359.

כתבות נוספות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Search Engine Submission - AddMe
דילוג לתוכן