פוקט, תאילנד – צוללת יפנית נהרגה בעת שצללה מסירה

שלשה מואשמים בגרימת מוות ברשלנות

4 בינואר 2018, צוללת מיפן נהרגה בצלילה הראשונה שלה 

אמש (יום שני, 8 לינואר 2018) דווח כי תיירת יפנית נהרגה בעת שצללה בשמורת הטבע סימיליאן הסמוכה לאי פוקט שבדרום תאילנד. הצוללת, בת ה 37, שזו היתה הצלילה הראשונה שלה מעולם, קפצה מסירה ונסחפה אל מנוע הסירה שפעל באותה שעה. היא פגעה עם ירכה במדחפי הסירה והחלה לאבד דם רב. הצוללת הובהלה לבית חולים מקומי והגיע לחדר המיון בעודה בהכרה, אך זמן קצר לאחר מכן, מתה כתוצאה מאיבוד דם.

משטרת תאילנד הודיעה היום כי שלשה אנשים יואשמו בגרימת מוות ברשלנות – קפטן הסירה, מדריך הצלילה ומדריך טיולים מקומי.

מדריך הצלילה תיאר את שאירע: "הצוללת השתתפה בקורס צלילה למתחילים (כוכב 1) וזו היתה הצלילה הראשונה בקורס. הצלילה היתה מתוכננת לעומק של 10 מ'. מסיבה לא ברורה, הצוללת נפרדה מהקבוצה ונפגעה ממדחף הסירה".

מפקד המשטרה המקומית הוסיף: "הסירה החלה להסחף וקפטן הסירה הניע את המנוע על מנת לשמור את הסירה במקום. בשלב זה נפגעה הצוללת מהמדחף".

מועדון הצלילה שבו התקיים קורס הצלילה – South Siam Divers Co Ltd כמו גם חברת הנסיעות שדרכה היא הגיעה לתאילנד לא נמצאו אשמים ולא יוגשו נגדם כתבי אישום נמסר ממשטרת תאילנד.

משטרת תאילנד עידכנה כי הודעה נמסרה לבעלה של הצוללת וכי הוא נמצא בדרכו למדינה. עוד נמסר כי חברת הנסיעות כבר פיצתה את משפחת הצוללת בסכום של מליון בהאט (כ – 100,000 ש"ח).

לפני כשנה פרסמנו כתבה על ארוע בטיחות בצלילה בו צולל נשאב אל עבר מדחף סירה – לכתבה לחצו כאן

 

באמצעות
דיווח באתר אינטרנט מקומי בפוקט

כתבות נוספות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Search Engine Submission - AddMe
דילוג לתוכן